MIC tim
voditeljica Muzičkog informativnog centra
-
jelena.vukovic@lisinski.hr
-
-
Davor Merkaš
savjetnik urednik
Anamaria Ledinek
savjetnica urednica
Ivor Zidarić
savjetnik za marketing
voditeljica Muzičkog informativnog centra
jelena.vukovic@lisinski.hr
Davor Merkaš
savjetnik urednik
Anamaria Ledinek
savjetnica urednica
Ivor Zidarić
savjetnik za marketing
Diplomirala na Odsjeku za muzikologiju Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu 1998. godine. Iste godine zaposlena je u Muzičkom informativnom centru kao urednica u kojem je i danas. Jedan je od autora Središnjeg informacijskog sustava hrvatskog glazbenog života — Quercus (uz Ivana Živanovića i Maju Šojat Bikić). Od 2001. do 2005. voditeljica je međunarodnog projekta IAMIC — Annual List of Works za Međunarodno udruženje muzičkih informativnih centara – IAMIC. Urednica je više dvojezičnih knjižnih izdanja o hrvatskoj glazbi i glazbenicima iz pera istaknutih hrvatskih muzikologa, notnih izdanja hrvatskih skladatelja, te autorica i urednica mnoštva pisanih materijala za potrebe agencijskog poslovanja Koncertne direkcije Zagreb i Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog. Aktivno se bavi prevoditeljstvom te je s njemačkog jezika prevela prvi svezak glazbenog priručnika dtv — Atlas zur Musik Ulricha Michelsa, a s poljskog jezika više od dvadeset knjižnih naslova vjerske tematike (za Kršćansku sadašnjost, Verbum, Veritas, Stella Maris i dr.), među kojima se ističe jedna od najprevođenijih i najčitanijih knjiga vjerske literature uopće Dnevnik poljske svetice i mističarke Faustine Kowalske. Bavila se i crkvenom glazbom od 1989. do 2019. kao orguljašica i zborovođa u župi BDM Majke Crkve u Zagrebu te kao stručni suradnik za liturgijsku glazbu pri Nadbiskupijskom bogoslovnom sjemeništu u Zagrebu (od 2021.). Članica je Hrvatskog društva skladatelja od 2000. (članica Nadzornog odbora 2008. – 2012., članica Predsjedništva 2012. – 2020.) i Hrvatskog muzikološkog društva. Doktorandica je na poslijediplomskom studiju Mediji i komunikacije Sveučilišta Sjever.
Studij muzikologije završio je na Odsjeku za muzikologiju Muzičke akademije u Zagrebu. Uz studij muzikologije, od 1990. do 1992. studirao je germanistiku i filozofiju na zagrebačkom Filozofskom fakultetu, a isti studij nastavio je godine 1992. na bečkom Sveučilištu (Universität Wien) i to predmete muzikologiju, filozofiju te njemačku filologiju. Doktorat iz muzikologije obranio je na Bečkom sveučilištu 2018. godine. Od 1991. godine kao vanjski suradnik objavljuje napise o glazbi u dnevnim novinama i časopisima, a znanstveni članci objavljivani su mu i u muzikološkim časopisima Arti musices te zborniku Rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti. Godine 1999. u Beču je osnovao Udruženje za promicanje hrvatske glazbe kojem je zadaća aktivno promicanje hrvatske glazbe u Austriji. Godine 2005. utemeljio je i do 2018. godine vodio Festival hrvatske glazbe, projekt u okviru kojeg je hrvatska glazba predstavljena u interpretacijama prominentnih hrvatskih glazbenika iz područja klasične, pop-rock, izvorne tradicionalne i džez glazbe, u najprestižnijim koncertnim prostorima grada Beča. Godine 2007. inicirao je izdavanje nosača zvuka s djelima Dore Pejačević i Borisa Papandopula u okviru njemačke nakladničke kuće „cpo“ (jpc). Inicijator je i projekata pronalaska, prikupljanja i digitalizacije autografa skladbi hrvatskih skladatelja, koji imaju važnu zadaću zaštite, očuvanja i pohrane hrvatske glazbene baštine.
Studij muzikologije završila je na Odsjeku za muzikologiju Muzičke akademije u Zagrebu. Dobitnica je Dekanove nagrade za rad na projektu Mali pojmovnik glazbene analize, Izrada elektroničkog rječnika glazbene analize i predstavljanju projekta na međunarodnoj znanstvenoj konferenciji Terminološka istraživanja u muzikologiji i humanističkim znanostima, 2019. godine. Održala je izlaganje na 21. godišnjem susretu Hrvatskog muzikološkog društva, 2020. godine, na temu Ostavština Natka i Beate Devčić: Autorske tiskovine, nagrade i priznanja. Radila je kao profesorica teorijskih i muzikoloških predmeta u glazbenim školama Pavla Markovca, Zlatka Grgoševića, Blagoja Berse i Ferde Livadića. Iskustvo rada na produkciji stječe na 59. Glazbenim večerima u Sv. Donatu (2019.), te na Međunarodnom violončelističkom natjecanju Antonio Janigro (2020.), završava tečaj Young Event Managers Program (YEMP), nakon čega od 2021. do 2023. godine radi na Hrvatskom natjecanju mladih glazbenih umjetnika Papandopulo.
Magistar edukacije sociologije, uz dodatno obrazovanje u filozofiji i novinarstvu, već više od 25 godina ostvaruje bogatu profesionalnu karijeru kroz niz projekata i manifestacija koje je sa suradnicima organizirao i promovirao u Hrvatskoj i inozemstvu. Svoj rad i energiju posvetio je zaštiti i promociji hrvatske baštine, obrazovanja te širenju različitih modela kulture i umjetnosti. Njegovo formalno radno iskustvo obuhvaća rad u Ministarstvu za europske integracije, tvrtki Magma d.d. kao Voditelja marketinga i komunikacija, marketinškoj agenciji McCann Erickson, Koncertnoj direkciji Zagreb gdje je 12 godina vodio odjel marketinga, prodaje i komunikacija, te u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog kao Voditelj odjela realizacije programa. Osim što se ističe organizacijskim i menadžerskim sposobnostima, posebno se ponosi osiguravanjem značajnih sponzorstava i medijskih pokrovitelja za brojne kulturno-umjetničke projekte. Edukacija o EU fondovima rezultirala je uspješnom realizacijom Interreg projekta “Živa Štrigarija – Živa Coprnija” SLO-HR (Pohorje i Istra), za koji je primio niz nagrada i priznanja. U svom djelovanju poseban naglasak stavlja na razvoj civilnog društva, promicanje demokratskih vrijednosti, prava na mišljenje, suživot i koegzistenciju različitosti. Glazbena izobrazba (klarinet i pjevanje) i bogato poslovno iskustvo pomažu mu u realizaciji ciljeva Muzičkog informativnog centra, uključujući inicijative za modernizaciju, demokratizaciju i popularizaciju kulturnog života. U nastojanju da odgovori na potrebe sektora kulture i umjetnosti, poticat će daljnje kreiranje politika koje promoviraju MIC te aktivno sudjelovati u razvoju inovativnih kulturnih politika s ciljem unapređenja kulturno-umjetničkog sektora u Hrvatskoj.