MIC tim
voditeljica Multimedijsko-dokumentacijskog odjela
producentica urednica
producent urednik
voditeljica Multimedijsko-dokumentacijskog odjela
producentica urednica
producent urednik
Diplomirala je muzikologiju na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu 2005. i doktorirala na Odsjeku za etnologiju i kulturnu antropologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu 2021. godine. Od 2006. radi kao producentica programa u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu i urednica (a povremeno i autorica) tiskanih materijala vezanih uz koncertne cikluse Lisinski subotom, Lisinski arioso, Mladi u Lisinskom i Videoklub Lisinski. Tijekom petnaest godina rada sudjelovala je u umjetničkom oblikovanju i realizaciji niza koncerata, ponajviše u sklopu ciklusa Lisinski subotom i Lisinski arioso. Jedno vrijeme umjetnički je oblikovala i vodila ciklus Videoklub Lisinski. Od 2005. stalna je suradnica Trećeg programa Hrvatskog radija (emisije Euroclassic notturno, Život glazbe), a povremeno surađuje sa Zagrebačkom filharmonijom, Hrvatskom glazbenom mladeži i Leksikografskim zavodom Miroslav Krleža. Autorica je izvornih znanstvenih članaka objavljenih u muzikološkom časopisu Arti musices i međunarodnom zborniku Architecture, Public Policies and Social Change, a o glazbenom životu je pisala i za nekoliko domaćih časopisa. Više puta je izlagala na stručnim sastancima i znanstvenim skupovima. Članica je Hrvatskog muzikološkog društva, Hrvatskog etnološkog društva i Hrvatske udruge muzičkih knjižnica, arhiva i dokumentacijskih centara. Od 2017. voditeljica je Multimedijsko-dokumentacijskog odjela Dvorane Lisinski u sklopu kojeg djeluje Muzički informativni centar.
Diplomirala na Odsjeku za muzikologiju Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu 1998. godine. Iste godine zaposlena je u Muzičkom informativnom centru kao urednica u kojem je i danas. Jedan je od autora Središnjeg informacijskog sustava hrvatskog glazbenog života — Quercus (uz Ivana Živanovića i Maju Šojat Bikić). Od 2001. do 2005. voditeljica je međunarodnog projekta IAMIC — Annual List of Works za Međunarodno udruženje muzičkih informativnih centara – IAMIC. Urednica je više dvojezičnih knjižnih izdanja o hrvatskoj glazbi i glazbenicima iz pera istaknutih hrvatskih muzikologa, notnih izdanja hrvatskih skladatelja, te autorica i urednica mnoštva pisanih materijala za potrebe agencijskog poslovanja Koncertne direkcije Zagreb i Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog. Aktivno se bavi prevoditeljstvom te je s njemačkog jezika prevela prvi svezak glazbenog priručnika dtv — Atlas zur Musik Ulricha Michelsa, a s poljskog jezika više od dvadeset knjižnih naslova vjerske tematike (za Kršćansku sadašnjost, Verbum, Veritas, Stella Maris i dr.), među kojima se ističe jedna od najprevođenijih i najčitanijih knjiga vjerske literature uopće Dnevnik poljske svetice i mističarke Faustine Kowalske. Bavila se i crkvenom glazbom od 1989. do 2019. kao orguljašica i zborovođa u župi BDM Majke Crkve u Zagrebu. Članica je Hrvatskog društva skladatelja od 2000. (članica Nadzornog odbora 2008. – 2012., članica Predsjedništva 2012. – 2020.) i Hrvatskog muzikološkog društva. Doktorandica je na poslijediplomskom studiju Mediji i komunikacije Sveučilišta Sjever.
Studij muzikologije završio je na Odsjeku za muzikologiju Muzičke akademije u Zagrebu. Uz studij muzikologije, od 1990. do 1992. studirao je germanistiku i filozofiju na zagrebačkom Filozofskom fakultetu, a isti studij nastavio je godine 1992. na bečkom Sveučilištu (Universität Wien) i to predmete muzikologiju, filozofiju te njemačku filologiju. Doktorat iz muzikologije obranio je na Bečkom sveučilištu 2018. godine. Od 1991. godine kao vanjski suradnik objavljuje napise o glazbi u dnevnim novinama i časopisima, a znanstveni članci objavljivani su mu i u muzikološkim časopisima Arti musices te zborniku Rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti. Godine 1999. u Beču je osnovao Udruženje za promicanje hrvatske glazbe kojem je zadaća aktivno promicanje hrvatske glazbe u Austriji. Godine 2005. utemeljio je i do 2018. godine vodio Festival hrvatske glazbe, projekt u okviru kojeg je hrvatska glazba predstavljena u interpretacijama prominentnih hrvatskih glazbenika iz područja klasične, pop-rock, izvorne tradicionalne i džez glazbe, u najprestižnijim koncertnim prostorima grada Beča. Godine 2007. inicirao je izdavanje nosača zvuka s djelima Dore Pejačević i Borisa Papandopula u okviru njemačke nakladničke kuće „cpo“ (jpc). Inicijator je i projekata pronalaska, prikupljanja i digitalizacije autografa skladbi hrvatskih skladatelja, koji imaju važnu zadaću zaštite, očuvanja i pohrane hrvatske glazbene baštine.